Wir suchen eine(n)

Senior Specialist Service & Quality Management (m/w)

Standort: Frankfurt am Main, Deutschland

Tasks

  • Building upand maintainingthe IT service catalogue
  • Working on IT service life cycle management
  • Defining IT service KPIs
  • Analysing IT servicesto identify improvements
  • Reporting on IT services KPIs
  • Working on service process models in cooperation with the IT process unit
  • Working with the operational IT units on all services

Requirements

  • Degree in IT or related field or several years of equivalent professional experience in the area of IT service management
  • Sound understanding of ITIL/COBIT
  • Goodunderstanding of IT services and related cost calculation
  • Experience in working and building up IT service catalogueswould be a plus
  • Fluentwritten and spoken English and German language skills
  • Very goodcommunication skills
  • Strong analytical and conceptual thinking
  • Service oriented mind set
  • Ability to work in a team

Haben wir Ihr Interesse geweckt? Dann freuen wir uns auf Ihre aussagefähige Bewerbung mit Angaben zu Ihrem frühestmöglichen Eintrittstermin und Ihrem Gehaltswunsch.

Level up!

Mit unseren Produkten Nintendo Switch und Nintendo 3DS zählen wir im Interactive Entertainment zu den führenden Herstellern von Videospielen und Konsolen. Wir möchten damit alle Menschen erreichen - unabhängig von Alter, Geschlecht oder Spielerfahrung. Ein starkes und motiviertes Team, hohe Qualität, neue Konzepte, die kreative Entwicklung und Umsetzung von Spielideen, sowie eine durchdachte Vertriebsstrategie ermöglichen es uns ständig mit innovativen Produkten zu überraschen.