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Assistant to the Director of European Online & Customer Care (m/w)

Standort: Frankfurt am Main, Deutschland

Tasks

  • Supporting the Directorof European Online & Customer Care in daily tasks in various areas, such as schedule management (business trips, meetings), internal and external correspondence, meeting organisation, etc.
  • Planning and controlling departmental budget and costs incl. status reporting, expense controlling, payment arrangement and contract arrangement
  • Supporting HR related matters and other administrative tasks
  • Being in charge of office supply and office environment organization

Requirements

  • Degree in business administration or experience in an assistant position
  • Vast experience in budget planning and controlling as well as expense handling
  • Affinity to numeral data analysis
  • Proficient Knowledge in MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Excellent written and spoken communication skills in English
  • German and Japanese language skills would be a plus
  • Very good team player with excellent communication skills
  • Confident, conscientious and excellent organization skills

Haben wir Ihr Interesse geweckt? Dann freuen wir uns auf Ihre aussagefähige Bewerbung mit Angaben zu Ihrem frühestmöglichen Eintrittstermin und Ihrem Gehaltswunsch.

Level up!

Mit unseren Produkten Nintendo Switch und Nintendo 3DS zählen wir im Interactive Entertainment zu den führenden Herstellern von Videospielen und Konsolen. Wir möchten damit alle Menschen erreichen - unabhängig von Alter, Geschlecht oder Spielerfahrung. Ein starkes und motiviertes Team, hohe Qualität, neue Konzepte, die kreative Entwicklung und Umsetzung von Spielideen, sowie eine durchdachte Vertriebsstrategie ermöglichen es uns ständig mit innovativen Produkten zu überraschen.